Мобільний маркетинг – це комплекс заходів, які цілеспрямовано розроблені для мобільних телефонів. Стратегії захоплюють велику аудиторію, яка активно користується смартфонами. Багато нових користувачів дізнаються про бренд, за рахунок цього зростає кількість завантажень. За допомогою мобільного маркетингу компанії ефективно спілкуються зі споживачами, досягають цілей бізнесу, створюють міцні зв’язки з аудиторією. Комплексне рішення включає безліч методів. Сюди входить реклама, органічний просування, розкрутка в соцмережах та багато іншого.
Оптимізація в App Store
App Store Optimization (ASO) – це першочерговий спосіб зростання показів і рейтингу мобільного програмного забезпечення (ПЗ) в App Store. ASO – це те саме, що і SEO для пошукових систем, але для мобільних сервісів.
Головні напрямки ASO включають збір ключових слів, оптимізацію назви, опису, метатегів, а також створення привабливих та інформативних скринів та відео презентацій. Результати ASO виражаються у вищому рейтингу, збільшеній видимості та залученні більшої кількості органічних користувачів.
Для успішного органічного просування в App Store потрібно досліджувати конкурентів, аналізувати тренди та привабливість ключових слів. Також враховують мовні та географічні особливості аудиторії. Постійний контроль та аналіз метрик допоможуть оптимізувати стратегію ASO та вносити необхідні зміни.
Просування мобільних додатків за допомогою реклами
Це найбільш ефективний спосіб залучення користувачів та збільшення установок. Цей метод розкручування передбачає вибір та використання тих рекламних платформ, які найбільше відповідають ЦА. Можна рекламувати продукт за допомогою Google Eds, Фейсбук, Ads, Apple Search Ads та інших сервісів.
Реклама у сторах
Реклама в середовищі магазинів досягає ЦА вже на етапі пошуку та завантаження програмного забезпечення. Вона є формою рекламування, яка відображається в середовищі Google Play Store та Apple App Store:
- Зростання показів. Активно привертає увагу користувачів. Може бути розміщена на головній сторінці магазину, у категоріях або результатах пошуку.
- Таргетинг та релевантність. Формується за віком, статтю, поведінкою та пріоритетними інтересами користувачів. Тому є тим, у кого найбільший потенціал зацікавитися програмою.
- Привабливі оголошення. Інформативні оголошення, на які звертають увагу, можуть включати яскраві зображення, короткі відеоролики, опис основних функцій продукту, відгуки користувачів.
Правильно спланована рекламна кампанія усередині магазинів значно вплине на успіх мобільного сервісу. Авторам додатків на Android рекомендується використовувати рекламу в Гуглі. Так можна охопити відразу три найперспективніші майданчики – самої ПС Гугл, відеохостингу YouTube та Google Play. Це можливість досягти великої аудиторії та підвищити впізнаваність товару. Інструменти рекламного кабінету Google дозволяють налаштовувати цілі, оптимізувати витрати, контролювати ефективність рекламної кампанії.
Просування мобільної програми в соцмережах
Соцплатформи надають широкі можливості для досягнення ЦА. Ось деякі основні кроки для успішного просування соціальними мережами:
- Створення цікавого контенту. Розробте хороший та унікальний контент, який буде цікавим для ЦА.
- Рекламні кампанії. Розміщуйте оголошення різних типів – фото, відео, каруселі, рекламні публікації. Оптимізуйте оголошення.
- Взаємодія з користувачами. Активно спілкуйтеся, проводіть опитування, оформлюйте тести.
Просування в соцмережах потребує планування, творчих рішень та регулярного аналізу результатів. Соціальні майданчики – потужний інструмент для залучення та утримання користувачів.
Виведення в ТОП сайту програми
Для більш потужної розкрутки продукту рекомендується розробити сайт, який надасть інформацію про програму, її функціональність, особливості та переваги. Основна мета розробки такого сайту – залучити відвідувачів, ознайомити їх з продуктом, переконати його цінності та корисності.
Наступний етап – SEO-просування сайту програми. Контентне просування вимагає систематичності та періодичного оновлення. Працюйте над покращенням контенту, технічними аспектами та зовнішніми посиланнями, щоб досягти бажаних показів сайту в пошукових системах та залучити більше трафіку до ПЗ.
Відмінності App Store від Google Play
Сервіси мають різні алгоритми, які регулюють публікацію та розкручування додатків. У App Store правила перевірки включають контроль якості, визначення статусу безпеки, відповідність стандартам. У Google Play є більш автоматизована система публікації. В обох випадках використовуються певний набір правил для позиціонування та відображення результатів пошуку з огляду на рейтинг, відгуки, скачування, активність споживачів та інші параметри. Існує кілька принципових відмінностей між цими магазинами.
Параметр | App Store | Google Play |
---|---|---|
Видимість підзаголовка на сторінці видачі | тільки на сторінці програми | тільки на сторінці програми |
Індексування текстових метаданих | слова заголовка , підзаголовки, keywords | слова заголовка, короткого та повного опису |
Кількість скринів | 10 | 8 |
Пошукова видача | іконка, скрини/відео | іконка |
Облік зовнішніх посилань | ні | так |
Перевірка та модерація | тривала | автоматизована, швидка |
Також треба враховувати, що App Store і Google Play мають різні регіональні обмеження. Деякі держави можуть бути доступні лише в одній із платформ, тому стратегію потрібно адаптувати під певний регіон.
Для розкрутки мобільного додатка потрібна невтомна робота. Не можна робити паузи, інакше доведеться починати все спочатку. Тільки обдумана стратегія та регулярні дії приведуть до успіху.