Залучення відвідувачів на сайт – це лише перша половина битви за клієнта в онлайн-просторі. Друга половина полягає в тому, щоб переконати їх залишитися, взаємодіяти і, звичайно ж, купувати або інші цінні дії. Тільки розробка сайтів не вирішує цієї проблеми. Адже не завжди клієнти оформляють замовлення з першої спроби. Тому постає питання: як найбільше ефективно повертати користувачів, збільшити ймовірність їх конверсій?

Шлях користувача складний – рішення про купівлю часто вимагає часу. Тому виникає потреба у методах, які ініціюють повторну взаємодію. У цих випадках маркетологи застосовують ретаргетинг та ремаркетинг.

Ретаргетинг: Основи та Методи

Це – стратегія маркетингу, яка спрямована на повернення користувачів на сайт після першого візиту. Техніка дозволяє маркетологам досягти глибшого зв’язку з аудиторією, яка вже висловила інтерес до продукту, але поки що не прийняла остаточного рішення. Ретаргетинг відіграє ключову роль у циклі прийняття рішень клієнтів, надає їм додаткові можливості для взаємодії з брендом та продовження руху по вирві продажів.

Принцип роботи

В основі технології використання даних про поведінку користувачів на сайті. Коли вони відвідують, спеціальний код фіксує кроки користувача. Для фіксації клієнта не достатньо лише відвідування, потрібно тут виконати будь-яку операцію – перегляд певних сторінок, додавання товарів у кошик, покупка або інші.

На основі цієї інформації маркетологи створюють аудиторії, які виявили інтерес, але не завершили бажану дію. Потім вони надсилають спеціально розроблені рекламні оголошення цим людям у соціальних мережах, на майданчиках партнерів, інших платформах. Це дозволяє бренду залишатися видимим та актуальним для відвідувачів після того, як вони залишили сайт.

Типи ретаргетингу

Ретаргетинг дає можливість персоналізувати комунікації з користувачами, пропонувати їм контент та унікальні пропозиції, які найбільше відповідають їхнім інтересам. Існує кілька видів ретаргетингу:

  • Стандартний. Найпоширеніший вид. Він полягає в тому, що відвідувачі, які заходили на сайт, але не виконали бажаних операцій, починають бачити рекламні оголошення. Спеціально налаштована гугл реклама на сайт веде з інших ресурсів, а також із соціальних мереж, додатків . Ці рекламні оголошення спрямовані на те, щоб нагадати клієнтам про бренд, підтримувати інтерес, стимулювати їх повернутися до завершення замовлення.
  • Динамічний. Більше персоналізований метод. І тут рекламні оголошення формуються динамічно з урахуванням дій та інтересів користувача на сайті. Наприклад, якщо споживач додав певний товар у кошик, але не завершив купівлю, динамічний ретаргетинг може показати йому рекламу саме цього виробу, а не загальне нагадування про бренд. Це підвищує релевантність реклами та ймовірність завершення замовлення.
  • На основі поведінки. Аналізує конкретні кроки користувача – час проведений на ресурсі, на сторінках, інтереси. Потім клієнту показуються рекламні оголошення, які відповідають цій поведінці. Наприклад, якщо користувач провів багато часу на сторінці певного виробу, ретаргетинг на основі поведінки може показати йому докладнішу інформацію про нього.

Вибір конкретного типу ретаргетингу залежить від цілей, характеристик аудиторії, структури сайту та інших параметрів. Про те, як ефективно проводити комбінацію різних видів ретаргетингу, розкажуть онлайн курси маркетинг, щоб найбільш ефективно утримувати користувачів онлайн.

Ремаркетинг: Підходи та Практики

Це – стратегія маркетингу, яка спрямована на повернення користувачів, які вже мали контакт із брендом, але залишили сайт без здійснення бажаної дії. Ця методика приділяє особливу увагу ЦА, яка вже виявила певний інтерес.

Види ремаркетингу

Ремаркетинг передбачає створення персоналізованих привабливих повідомлень, які можуть переконати клієнтів повернутися та завершити необхідні операції. Існує ряд можливостей для оповіщення користувачів:

  • електронною поштою. Якщо є база даних клієнтів, надсилають персоналізовані листи з нагадуваннями про товари, пропонують спеціальні знижки та акції.
  • Через соціальні мережі. При активній роботі по смм у соцмережах – це успішна платформа для ремаркетингу, тому що можна досягти клієнтів із високим ступенем персоналізації. Тут показують рекламу тим, хто вже взаємодіяв із брендом онлайн.
  • З використанням SMS-розсилок. SMS-розсилки – більш прямий спосіб зв’язку з потенційним покупцем. Через SMS надсилають короткі, але інформативні повідомлення про знижки, акції, нові товари.

Комбінування різних видів ремаркетингу дозволяє досягти найкращих результатів. Важливо адаптувати повідомлення під кожен канал комунікації та інтереси ЦА, щоб максимально ефективно повертати клієнтів, підвищувати ймовірність конверсій.

Для ефективного утримання користувачів на сайті та максимізації конверсій стратегія взаємодії має розглядатися як комплексний підхід, який включає різні методи. Ремаркетинг і ретаргетинг лише частина ширшої стратегії маркетингу, яка повинна обов’язково включати просування по сео, контекстну рекламу, SMM та інші роботи.