У цифровому ландшафті, що швидко змінюється, виникають нові тренди в UI/UX-дизайні. Це пов’язано з тим, що з розвитком технологій з’являються нові можливості взаємодії з користувачами. Крім цього змінюються їх переваги та очікування, що вимагає від дизайнерів постійного пошуку інноваційних рішень. Конкуренція на ринку також змушує компанії впроваджувати передові ідеї, щоб залучати та утримувати аудиторію. Ці фактори стимулюють появу нових трендів, які допомагають створювати більш інтуїтивні, привабливі та функціональні інтерфейси.

Що нового в UI/UX принесе 2024?

Щороку вимоги користувачів змінюються, і дизайнери повинні постійно адаптуватися до нових викликів та трендів. 2024 рік обіцяє стати часом значних змін та інновацій у сфері проектування UI/UX. Фахівці відзначають низку ключових тенденцій, які будуть визначати розвиток взаємодії користувача з сайтом у найближчому майбутньому. Ці рішення задовольняють, а також перевищують очікування юзерів.

Персоналізація та адаптивність

Персоналізація стає дедалі важливішою. Адаптація сайту під переваги відвідувачів створює унікальний досвід для кожної людини. Це може включати адаптивні теми, персоналізовані рекомендації і контент на основі поведінки. Штучний інтелект (ШІ) та машинне навчання продовжують розширювати свої можливості. З їхньою допомогою можна аналізувати поведінку відвідувачів та адаптувати інтерфейс під їхні потреби в реальному часі. На основі технологій також створюється більш ефективна персоналізована реклама для компанії, що дозволяє точніше націлювати рекламні кампанії та збільшувати їхню ефективність. 

Мікроанімації і мікроінтеракції

Мікроанімації роблять взаємодію з сайтом більш інтуїтивною та приємною. Їх використовують для вказівки на зміни, підтвердження дій та підвищення залученості. Мікроінтеракції надають відвідувачам миттєвий зворотний зв’язок, роблять процес взаємодії ефективнішим.

Голосові інтерфейси та керування

З розвитком технологій розпізнавання мови управління голосом стає більш точними та ефективними. Користувачі можуть виконувати складні завдання лише голосовими командами. Голосові інтерфейси вже стандарт для розумних будинків та пристроїв Інтернету речей (IoT), що полегшує взаємодію з технікою та сервісами.

Іммерсивні технології

Віртуальна (VR) та доповнена (AR) реальності дозволяють компаніям представляти свої продукти та послуги у повністю новому світлі. Технології також активно використовуватиме реклама в Google, де візуальні та інтерактивні елементи значно збільшують ефективність рекламних кампаній. 3D-елементи і моделі стають стандартом в інтерфейсах, тому що з їх допомогою створюють більш реалістичні користувальницькі середовища. Застосування 3D-моделей привертає більше уваги до продукту, покращує сприйняття бренду, збільшує конверсію. Взаємодія з продуктами у VR або AR не тільки створює унікальний досвід для користувачів, а й надає компаніям перевагу у конкурентній боротьбі на ринку.

Мінімалізм та простота

Мінімалістичні дизайни продовжують домінувати у світі UI/UX, вони фокусуються на функціональності та зручності використання. Це особливо важливо, коли йдеться про завдання створити сайт, який був би одночасно привабливим та зрозумілим на інтуїтивному рівні. Спрощені інтерфейси дозволяють відвідувачам швидше знаходити необхідну інформацію та здійснювати дії без зайвих труднощів. Дизайнери позбавляються непотрібних декоративних елементів, роблять взаємодію з сайтом простим. Це не тільки покращує візуальне сприйняття сайту, а й підвищує його функціональність, полегшує навігацію та взаємодію для відвідувачів.

Мобільний та кросплатформовий дизайн

Зі збільшенням числа користувачів мобільних телефонів акцент на дизайн для них залишається. Мобільні версії сайтів та додатків мають бути зручними та функціональними. Користувачі очікують, що вони будуть простими, швидкими та адаптованими під різні розміри екранів. Тому кросплатформні рішення для різного виду пристроїв та платформ стають стандартом. Проробка цього напряму включає адаптивний дизайн, який самостійно підлаштовується під гаджет. Також сюди входить розробка кросплатформових додатків, які добре працюють на будь-якій операційній системі. Така стратегія покращує користувальницький досвід. Також пошукова оптимізація включає цей напрямок у свої стратегії, оскільки Google враховує легкість використання мобільних версій сайтів під час ранжування.

Завдання, які вирішують тренди UI-UX

У таблиці подано конкретні приклади того, як сучасні тренди UI/UX-проектування впроваджують у різних проектах та продуктах. Це допоможе краще зрозуміти, як їх застосовують практично.

ТрендПриклади використання
Персоналізація та адаптивністьПерсоналізовані рекомендації в Netflix та Spotify, адаптивні теми в мобільних додатках
Мікроанімації і мікроінтеракціїАнімації при додаванні товарів в кошик в інтернет-магазинах, анімації кнопок та переходів на сайтах 
Голосове керуванняГолосові команди для керування розумним будинком за допомогою Google Assistant або Amazon Alexa
Іммерсивні технологіїВіртуальні тури по нерухомості з використанням VR, додатки доповненої реальності для примірки одягу та взуття
Мінімалізм та простотаЧистий дизайн Google, мінімалізм додатків для нотаток, наприклад, Simplenote
Мобільний та кросплатформовий дизайнКросплатформні програми WhatsApp або Slack, адаптивний дизайн сайтів, як у Airbnb

2024 обіцяє бути захоплюючим часом для UI/UX. При цьому постійний розвиток та зміна підходів вимагає від професіоналів готовності до навчання та адаптації. Тому курси з цифрового маркетингу стануть чудовим ресурсом для розширення знань та навичок у галузі сучасних технологій та трендів UI/UX. Якщо залишатися в курсі останніх інновацій і враховувати переваги користувача, можна створювати зручні і привабливі продукти і значно підвищувати їх комерційну успішність.

  • Гугл реклама – налаштування та супровід
  • СЕО просування сайту
  • Таргетована реклама в соц мережах