Цільові сторінки – це своєрідні ворота сайту, через які користувачі входять у світ контенту, товарів чи послуг. Правильний вибір та оптимізація виділяють їх серед конкурентів, збільшують видимість лендингу у пошукових системах, залучають ЦА.

Посадкова сторінка – ключ до конверсій та успіху

Лендінги – сторінки, які спеціально оптимізовані для досягнення певних цілей. Цілі бувають різні, вони залежать від типу бізнесу. Наприклад для продажу важливим є залучення ЦА, для послуг – конверсія відвідувачів у клієнтів. Також може бути необхідним отримання контактної інформації або здійснення будь-яких інших дій, які потрібні для проекту.

Цільові сторінки зазвичай містять такі характеристики:

  • Чітко визначений заголовок та основне повідомлення, що відповідає меті.
  • Заклик до дії, який вказує відвідувачам, які дії потрібно вжити.
  • Оптимізований контент, який включає ключові слова та інформацію, які релевантні поставленій задачі.
  • Форми для заповнення, якщо потрібно зібрати контактні дані користувачів.
  • Графічні елементи, зображення чи відео, що посилюють візуальне сприйняття.

Цільова сторінка відрізняється від звичайного сайту або інтернет-магазину тим, що на ній розміщується лише одна пропозиція. Це робить їх вузькотаргетованими, орієнтованими на конкретну аудиторію.

Цільові сторінки та їх види

Існують різноманітні види лендингів зі своїми функціональними особливостями, унікальними завданнями. Можна створити сайт для компанії будь-якого типу, а потім використовувати його для досягнення маркетингових задумів та взаємодії з ЦА.

Інформаційні

Призначені для надання відвідувачам цінної інформації, зазвичай, в обмін на їх контактні дані. Основне завдання – залучення потенційних клієнтів та створення лідів. Інформаційні лід-сторінки часто використовують у маркетингу контенту надання безкоштовних ресурсів. Це можуть бути електронні книги, відеоуроки та інші цінні пропозиції, які надають в обмін на адреси електронної пошти або іншу інформацію про відвідувачів. Наприклад, digital marketing онлайн курси можуть використовувати саме таку форму для залучення зацікавлених клієнтів.

Рекламні або продажні

Спроектовані для переконання користувачів зробити певну дію, як правило, зробити покупку товару або послуги. Зазвичай містять інформацію про переваги та характеристики продукту, відгуки клієнтів. Їх обов’язковий атрибут “закликають до дії” елементи – кнопка “Купити зараз” або форми замовлення. Головне завдання – максимально збільшити конверсію.

Вірусні

Їх створюють для публікації контенту, який швидко розповсюджується через соціальні мережі, електронну пошту та іншими способами. Містять вірусні відеоролики, мем, жартівливі статті або інший контент, який привертає увагу та стимулює користувачів до його поширення. Вірусні сторінки також використовують для підвищення впізнаваності бренду, збільшення охоплення аудиторії, поширення важливих повідомлень.

Стратегії розкручуванняпосадкових сторінок

Лендинги різняться залежно від бізнес-моделі та завдань, але їхня ефективна оптимізація відіграє значну роль у залученні відвідувачів та досягненні бізнес-цілей.

SEO або пошукова оптимізація

Багато новачків в IT часто ставлять питаннящо таке seo просування? Цей метод розкручування передбачає оптимізацію для певних ключових слів та фраз, які пов’язані з бізнесом. Для лендінг цей спосіб також підходить. Спосіб допомагає посадковим сторінкам ранжуватися вище у пошукових результатах. При вирішенні цього завдання використовують інформативний контент. Він приваблює користувачів, і навіть утримує їх у сайті. Додатково оптимізовані лендинги повинні надавати хороший досвід користувача, швидке завантаження, адаптивний дизайн, просту навігацію.

Гугл реклама

Запуск кампаній черезадвордс гугл реклама дозволяє миттєво залучати трафік на цільові за допомогою контекстної реклами у пошукових результатах та на інших платформах Google. Точний націлення за ключовими словами, географічним розташуванням, інтересами та поведінковими даними користувачів приваблює користувачів, які найбільше зацікавлені в пропозиції, яка розміщена на лендингу. Для оптимізації кампанії та максимального збільшення конверсій платформа надає зручні інструменти.

Соціальні мережі

Розкрутка лендингів також включає використання соціальних мереж. Вони надають широкі можливості для розширення аудиторії, залучення нових користувачів та утримання існуючих. Ефективність цього методусмм менеджери пояснюють тим, що кількість користувачів, які комунікують у цьому середовищі величезна. Так, актуальна статистика FB повідомляє про те, що щомісяця 1,8 млрд осіб – учасники різних груп за інтересами на цій платформі. Тому регулярні публікації, рекламні кампанії, візуальний контент та активна взаємодія з передплатниками будуть привертати особливу увагу до посадкових.

Кожна з цих стратегій має унікальні переваги і може бути ефективною в залежності від завдань і ресурсів вашого бізнесу. У деяких випадках поєднання стратегій буде найкращим варіантом. Створення лендінгу – це лише перший крок. Щоб досягти постійного успіху, потрібен безперервний процес оптимізації та аналізу. Потрібно виявляти слабкі місця, оптимізувати контент, покращувати взаємодію з ЦА. Тільки таким чином можна адаптуватися до вимог ринку, що змінюються, і залишатися конкурентоспроможними в digital-світі.